försöker glömma dig

Hallå vänner. Är sjuk. Hostar, nyser och snorar så de står härliga till -eller inte. Vill att någon av de mina tre bästa kommer och piggar upp mig lite. Men folk håller hus på annan ort eller vill inte bli smittade. Men får nöja mig med sms kontakt med de finaste sakerna på jorden. Behöver Janinus(bloggens andra halva) upppiggande ord var och varannan natt nu för tiden. Hon är bra att ha gott folk. Alla behöver en, vän som inte vet vad ens "riktiga" vänner vet, men ändå förstår allting. När man inte vill prata om saken, bara om saker. Massa cred till dig vackra du! Vill bli frisk med tanke på ingenting. Mår inte så bra. På något sätt. Och jag är ledsen för att bloggen står still. Går varken framåt eller åt sidan. Bara stannar. Som om den vore på toppen av en bergodalbana, som snart bara kommer åka rakt rakt ner. Vill inte ha de så. Behöver ha kvar bloggen. Har inga bilder heller. Men nästa vecka förgylls alla mina dagar av fina flickor och pojkar. Så ingenting kan gå fel. och tro mig, då kommer ni få se en massa mobilbilder. men tills vidare får ni nöja er med mina sugiga inlägg om allting de dåliga i världen. fred. ut. Pussar /alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0