half time dreamer and full time lover

Tre bilder på vad jag har hunnit med sen jag skrev senast..

Har varit på kräftskiva, fina Emma och hennes familj har beskökt oss och jag har varit och sett mitt lag spela match i Vimmerby. Har hunnit med mycket mer ingenting jag kan visa er i bildform. Har faktiskt blivit åttondeklassare sen jag skrev sist. Och det tär ganska mycket på än.. att vara halvtids elev, halvtids bloggare, halvtids fotbollsspelare och hinna med att ha ett socialt liv. Snart börjar innebandyn också och konfirmationen så då blir det ännu värre. Men jag ska diskutera bloggen med Janina. Det vore ju väldigt roligt att ha kvar den.. men som ni märker nu är inte uppdateringen på topp. Man börjar helt enkelt på toppen och sen rasar allting.. (som med de mesta i livet) /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0