Han samlar drömmar i fickan.

Jo. Hej peps. Jag lever för all del. Har lite panik över att jag inte hittat någon som helt säkert kan följa med till Kalmar nästa vecka. Har pratat med alla jag känner, utan att överdriva, och alla har redan något inplanerat. Jag känner på mig att det här inte kommer sluta bra längre. Alice kommer säkert få något ivägen, vilket skulle vara så typiskt. Men annars åker jag nog själv. För jag tänker inte missa en konsert till.

Bortsett från paniken över det så är allt bra, småpeppar i hopp om att mina planer äntligen ska gå vägen, och kollar på Ulrik på Sommarlov. Fejnt. /janina


Kommentarer
Postat av: william

tråkigt att ingen kan följa med till kalmar;O



SV; tackar:D

2011-08-04 @ 10:42:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0