in my own little heaven, it's you and me.

Det verkar inte som att varken min eller Alice ork räcker till att driva två bloggar. Det tär ganska mycket på en. Eller det kanske bara är jag som tycker det. Har hur som helst haft några jobbiga dagar och så dök Idun upp och räddade mig, bokstavligen. Och utan att överdriva så känns det som vi känt varandra i hela våra liv, fast det egentligen bara är drygt 30 timmar eller något sånt. Men mer ska det bli! Men jag lever och det är mest vad jag vill få fram. Kanske ursäkta mig över att jag inte uppdaterar. Fellåt fellas. /janina


Kommentarer
Postat av: idun

aw :')<3333

fiinnasstte på bild ;d

2011-08-17 @ 17:35:05
URL: http://myyliife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0