och vågorna dom kraschade över dig och mig

'jag är så rädd att jag gav mitt hjärta rakt ut i onödan. Men jag kommer aldrig hitta någon som du'

Jag är hemma ifrån Öland gott folk. Och jag ser att Janina har tagit hand om er väl. Klottrat massa fina saker på bloggen och delat med sig av Ulrik. Men vad gör det om 100 år? Ulrik är vacker mina vänner. Men över till Öland igen. Spenderat mina dagar med solstolen, promenader glass, kebab, bikini, familjen, Borgholm, båtar, kortspel, strandtennis, kameran, blommor, solnedgångar, röj i Köpingsvik med Hanna, Olivia, Frida och Stina, musik, drömmar, pizza och bästavännen. bäst 110% asså. Lägger nog inte upp alla bilderna men ni hittar alla bilder här; del 1 del 2 del 3! /alice






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0