På samma ställe som vi började

Dragit runt på markanden med Oscar, Oskar och Danne fram tills nu. Hittat mig ett armband iallafall. Inte illa det. Annars har vi bara snackat och gått runt och runt och runt. Drar nog ner en sväng till nu med Hanna. Kanske möter upp grabbarna igen vem vet. Kvällen skulle nog bestått av partaj men nu har jag faktiskt ingen aning om hur det blir. Jag ska umgås med Hanna, Sandra, Patricia, Moa, Olivia, Linn, Elsa och Moa iallafall. Den saken är säker. antingen med film och tacos hos mig eller fest i parken. Gårdagen spenderades med samma brudar och förmarknadsfest. Gutt. Det var nog allt för mig. Förlåt för dålig uppdatering och hela köret. pussar! /alice


bild ifrån skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0