Stockholm/del1

Hej fellast, och förlåt för ingen uppdatering, men jag har kommit ur bloggbalansen lite efter den kaosartade veckan. Men nu ska allt bli i sin ordning och jag tänkt inleda ordningen med del ett av min stockholmsbilder.

MÅNDAGEN 25/7:




Första heldagen hos min kusin. Spenderades med henne, litervis med vatten och Ulrik Munther på alla sätt och vis. (Misstolka inte, he.)

TISDAG 26/7:

Allsång på skansen dagen till ära. Vi började väldigt långt bak, men vi lyckades komma en lång bit längre fram till slut, med hjälp av Natalie, mina fina lillkusin.

Vädret var fint vilket jag tackade gud himla mycket för.

Snygg-Måns, och alla händer uppe i luften till Stockholm i mitt hjärta.



Saade, den mannen är minsann himla stilig och det var nog också han som lockade flest kameror i luften.

Och nu till mina absoluta favoriter under hela kvällen. Hoffmaestro. Jag stog nog på marken tjugonio sekunder av den tiden de spelade sin låt. Vilket ös det var alltså. Men det öset får också avsluta del ett. /janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0