Nattblogg. Mindre seriöst med andra ord.

Kanske ska fundera på att sova. Har hur som helst suttit ute på trappan de två senaste timmarna, tittat på stjärnorna tills ögonen inte kunde urskilja dem mer. Jag är så trött i huvudet att jag för första gången på länge känner att sömn är behövligt. Annars har kvällen/natten bjudit på ensamhet. Kramar om saknade själar i mina tankar och läser bortglömda bloggar som är sparade bland favoriter, äter strepsils och ser på mtv night videos. Nattuggla var't ja.

Juste. En till sak bara. Eller tre, kanske fyra.
Sak 1:

Sak 2:

Sak 3:

Sak 4/ sista saken/ ja jag har ett liv:

Slutsats: Jag har ett liv. Jag älskar Ulrik. Och ja. Cheyen med ett liv ska sova nu. /tröttN cheyN janinaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0