Vi spelar efter dina regler, idiot

Chillidillade hemma i soffan med Pretty Little Liars och en påse lättsaltade potatischips. Inte fel med tanke på att jag skulle upp klockan tjugo i åtta dagen efter. Så lördag, mellan 9 och 1, spenderades på Knektavallen. Jag och Linn skulle dömma en f12 cup. 8 matcher han vi med och för det får vi lite klirr i kassan. Käk hos mina favorit-morföräldrar, vilka jag ändå inte har så många av. Och sedan kom Moa till mig. Drog bort till Hanna runt 9 för "förfest" som bestod av chill på hennes uteplats med Olivia, Hanna och Elsa. Drog ner till parkfesten runt elva tiden och det var dött. Runt 12 kom det lite mer roligt folk. Spenderade timmarna där fram till klockan två och ibland socialade vi oss lite med Lisa, Bea och Frida. Jp och Elin också. Bra folk men kunde varit mer, så 100 kr iväg på ingenting, men dansade gjorde vi ändå.. Med alla. med oss själva. Mosan spenderade natten hos mig och drog hem idag vid två. nu är jag precis hemkommen ifrån match och resultatet nämner vi inget om. Mycket text nu, men thats life. Ska uppdatera mer, men jag har bara en vecka av sommarlovet kvar och har inte tid för datorn då. Men jag ska försöka. tack /alice


förfeest 13/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0