alla drömmer om fåglar; även du även jag.

Hej. Livet är himla fint även fast räkan inte kunde stanna över natten och jag överlever knappt utan henne. Neidå. Skämt åsido. Sen kan jag ju passa på att meddela er att jag har bytt blogg. Alltså, nu pratar jag ju såklart om min blogg som jag har själv, och inte Alice och min vackerus blogg. Så jag har bytt blogg. Den nya hittar ni [här], och bland länkarna i menyn. Hi.

Nu ska jag ringa min retard räkan, tvinga henne att komma hit och se på televisionen med mig, och tvinga henne att sova här. HA. Det blir fint. Kan ju slänga in ett godnatt här också, för jag lär nog inte göra mig besväret att blogga mer idag, då jag är väldans trötter.

/tröttN cheyN janinaN heidoN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0