är en dröm om vad kärlek kunde va.

Glad idag. Mitt efterlängtade paket har kommit hem och åh, det är så fint bara. Nu är Alice tillbaka också, vilket känns himla bra och ja. Livet är fint och snartsnart drar jag ut in da kååntry och OM det känns så sjuuuukt bra. Herregudars (fast gudar har inget med det här att göra. Ha.)

Hej fellas. Dålig uppdatering från min sida, men OM ni ska få se på uppdatering när jag kommer hem från alla resor snart. He. Men jag skyller uppdateingen på ett liv, HAHA skrytarNN!!!111!!1!11!!! Lever gör jag för all del, bra mås det och det finns inte många dagar jag är såhär glad. Jublar för det och jublar lite till, för att. Ha det peps.




/janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0