dom såg mig som nån annan och jag kände mig som de

› varför inte fortsätta med mobilbilder? ser för all del drågad ur när jag är osminkad

Väntar på att Mosan ska smsa mig. Men de gör hon icke. Nej nej. Hon verkar ha bestämt sig för att bara dyka upp här och hämta mig helt oförberedd. Men varje dag med henne är en överraskning helt otroligt, fantasktiskt. Unikt? japp. Mormor kom förbi med lite sylt, saft och hallon. Allt hemma- odlat/lagat. Inte lite gutt kan jag säga er. Nu ska jag trippa ner för min trappa och käka lite kycklingsallad med syster och mamma som är hemma på lunch. Inte illa de heller. Måste packa ner min kamera och en kofta med och ta med till Moa. Så ni får säkert lite fina bilder när jag kommer hem som vi tagit mellan allt plinkade på våra gitarrer. Känner på mig att dom inte kommer bli så seriösa idag. Men de är väl bra de? sorry people för att jag tråkar ut er. Men puss hej nu /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0