don´t even try to explain how it so different when we kiss

Packa. Käka godis. Sova. Dricka massa vatten. Handla i Vimmerby. Handla på Willys. Packa. Kolla på Pretty little liars. Smsa med bra folk. Sova. Käka godis. Och om du tar allt de om och om igen, typ, så får ni min dag gott folk. Segt var de här jajamen. Just nu drygar jag runt på facebookchatten med fina vänner och ska snart dra igång ett till avsnitt av Pretty little liars. Serie som är lätt att fastna för? - svar ja. Brukar egentligen inte gilla skräck men nu måste jag veta hur de fortsätter. That´s it. Lyssnar på bra musik med under tiden. Maskinen, Ulrik Munther och sommardroger. Fina grejer. Har inte så mycket intressant att dela med mig av. Men jag lever gott folk. /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0