ge mig en kyss innan du går; att bygga en dröm på. en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på.

En börja grina-låt, bli glad igen-låt, sjunga högt och känna sig jäkligt bra-låt, bli sorgsen-låt, det rycker i benen-låt, åka bil med nervevade rutor-låt, sjunga högt som fasicken-låt och en dansa i regn-låt.

Nu jäklar peps ska ni få höra på saker. Jag har haft en så jäkla megabäst dag så jag har inte ord för att beskriva det. Jag har träffat Amanda (!!!!!!!!!!!!), gett bort teckningar, kramats, tagit bilder, suttit timma in och timma ut utanför Johans hus, skrattat himla mycket, filmat, blivit filmad, postat brev, spatserat runt i Mjölby och haft det allmänt fint (läs: finast.) Justja, blivit ett halsband rikare också. Ett hansband med ett J på. Ja. En sjukt jävla skruttmegabamsebra dag. Det ni.








/janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0