Håkanprat.

Tjeeeeena folks! Alice och min blogg har gjort succé tror jag. Jag är helt kär. Älskar att blogga här, mer än på min egna, helt sjukt älskad den här bloggen är. Så nu vet ni.

Har precisus ställt in min parfait i frysen, där ska den stå i fyra timmar, så straxus ska jag springa upp i köket och göra maränger, det ni! Konserten i kalmar blir det så här med: tummen ner. För jag hade köpt en biljett, men jag skulle ha fastnat i kalmar för ingen ville komma och hämta mig. Buhu så den är nu såld för 450 kr (kaaaaap) till en desperat flicka som ville gå. Så jag dissar att röja kalmar imorgon, göördåligt faktiskt. Håkan får röja kalmar själv, vilket jag vet att han kommer göra. Men i september, då jävlar ska jag upp till Stockholmen och se Håkan på Grönan, inga men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0