hej på er, fyndig rubrik, ja visst.

Hejsan svejsan i stugan och välkommen in. Solen har varit bakom molnen hela dagen, ändå är det så himla varmt. Jag svettas och klunkar i mig vatten var och varannan minut. Egentligen himla fint, men jag orkar inte. Inte idag. Hur som helst så mår jag rätt bra trots mina ångestanfall och alla gånger jag sagt jag vill dö idag. Överlever med Amandas hjälp och på cirkus lördag ska jag troligtvis ta mig till Grönan. Om någon vill följa med. Hums.

Och nej, jag har inga nya bilder, än. Vill inte ladda in nya från kameran än. Jag vill göra det när jag kommer hem. Så ja. Stå ut cirkus tre dagar till. /janina



^
Och ja, jag är kär i Ulrik.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vet du vad Janina?

Jag är också kär i Ulrik. Fast det vet du kanske?

Vill du veta en sak till? Tycker eran header är jäkligt snygg. Har hämligen glömt att säga det innan <3

Puss.

2011-07-29 @ 13:12:37
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0