In this hot summer night where the moon is shining bright everybody is gonna have fun tonight.

Insåg helt plötsligt att jag längtar en massa massa till Augusti. Inviger den med en vecka på Öland, senare blir det fester, tältning med fina brudar en gång och med klassen en, första fotbollsmatchen för den här halvan av säsongen och så utlovas ju värsta värmen, bra ju? Så på något sätt är de både synd och bra att de bara är ynka tio dagar kvar av juli. Fast med tur med tanke på vilket väder som utlovas. Startade iallafall denna dag med en löprunda med Hanna och Olivia. Gutt när man väl kommit hem måste jag säga er. Snart kommer Hanna hit så sista delen av dagen spenderas med henne och kanske någon promenix om turen är på min sida. Det småduggar ute och jag är så fett trött på vädret asså. Vad är de här för sommarväder? Ingen värme alls. Fast nu ska ni slippa allt mitt klagande. Har inte så mycket mer att skriav ändå. /alice


» Patricia, Moa och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0