ingen var som vi, men ingen var som dom

Så glad jag blir när jag loggar in på bloggen och ser en massa kommentarer och att besökssiffran har stigit! Ni är guldvärda kära vänner. Dagen har varit som jag skrev innan idag, mys med kusinen, stranden, chilling med tyskarna, skitsnack med Tim och grill hos mormor. Alltså väldigt bra. Morgondagen spenderas hos mormor eller hos tyskarna och Tim. Eller både och. Hur som helst kommer bloggen inte få så mycket tid och det är en sak som är säker. Men lite ska jag väl ändå hinna skriva. Men ta inte ut vinsten i förväg gott folk. Får försöka hinna med lite promenader imorgon. Det är det jag lever för. tack och bock /alice


» jag och pappsen för ett tag sen

Kommentarer
Postat av: Malin Fröderberg

Har du besök från tyskland eller? Kram :)

2011-07-28 @ 00:06:49
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0