jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns

Ligger ute i solstolen och kollar på ett avsnitt glee. Inte för att solen skiner eller så. Utan för att det är skönaste platsen på jorden typ. så idag är solstolen min bästavän. Började dagen med en morgonpromenad med Amanda och det var hur skönt som helst att röra på sig i någon timma och snacka om lite fina saker. Imorgon spenderas min dag i Växjö tror jag. Gott hörröni. Men jag ska fortsätta att kolla på Glee nu., jag måste erkänna att programmet är grymt. Måste bara säga att Håkan är precis vad Måns Zelmerlöv beskriver han; om Göteborg vore en egen monarki skulle håkan vara både Kung och President. Ochn han är våran kung. Håkan. Oh ohoh så fint. Men nu kikar solen fram för eran info Jag skulle kunnta ta en cam bild och visa er men de skulle varken vara roligt för er eller mig med tanke på hur jag ser ut i mitt hår. men ni får väl tänka er istället? Uppdaterar senare. /alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0