Mobilblogg - Har inte fått så mycket sömn ...

Mobilblogg - Har inte fått så mycket sömn de tre senaste veckorna, sisådär högst 25 timmar, vilket inte är att rekomendera över huvud taget. Det har varit en ytterst fin dag och jag har hört det mesta av Håkans konsert genom telefonen vilket var himla tröstande och himla fint och allt det där. Alice och jag pratade lite om att åka och se Håkan i Göteborg, vilket skulle vara fedt grymt (läs: grymmast), så jag hoppas att det blir av. He. Nu ska jag sova så jag kan lägga till några ynka timmar till sömnlistan. Ska upp om cirkus exaktus 6 timmar och 47 minuter, så det bästa alternativet är sängen, så det får bli så. Festfest. /janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0