när augusti får dig att bryta samman, tänk på när vi va tillsammans.

Sitter och klunkar i mig vitamin well och lyssnar på Arctic Monkeys - Fourescent Adolescent. Bra osv. Funderar på att utföra en spontanpling till någon. Saknar Hanna och jag måste stilla begäret att tvinga någon att köra mig till henne. Amanda, Räkan eller Josefine? Hums. Houston we've got a problem tyyp så, haha kuuuul Janina. Tuff jag är eller inte, he. Vill nog helst att det ska regna nu, jag behöver det. Så jag kan ta en promenad med Håkan i lurarna och fotografera. Inget går upp mot att fotografera + promenera i regnet.

Och oj vad den här låten är fin. Pianospelet är kickass.


He. Snygg. c: /janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0