Omg!!1!11!!1!11!!!11!! Det är typ paaaaart...

Omg!!1!11!!1!11!!!11!! Det är typ paaaaarty ute! Man hör festivalen ashögt juuu! Kan starta upp ett diskotek ute i trädgårn. Ha. Men lite mysigt är det allt, men mysigast var nog att höra Thomas sjunga med sin skånska bland allt stök, herregudja! Men det är fint, asfint, och räkan är på väg med destination min säng. Kan inte bli bättre. Precis vad jag behöver just nu eftersom min andra halva inte har så hemskt mycket pengar kvar på mobilen. Kult att jag har smeknamn för alla mina allra besta hestar också. Räkan är min soulmate, Amanda är min andra halva och världens bästa, Hanna är min nördi samt bästavän och alltiallo. Kult. Ha. Ska sluta tjafsa runt med ord här nu, fick bara lust att spontanuppdatera läget right now. Fedt bra. Take care /janina


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs

2011-07-16 @ 00:37:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0