precis som barn som drömmer, kan vi drömma bort denna natten.

Hej peps. Jag lever men min uppdatering har inte precis varit någonting att skryta om här. Förlåt för det. Men jag mår bra. Jag har det fint här i Stockholmen hos min kusin. Vi åker runt i gummibåtar i sjön och sjunger, bildar band med fina namn och går på Allsång på Skansen. Hoffmaestro ägde skiten ur alla, herregud alltså, det var så sjukt bra så jag kunder inte sluta dansa, dessvärre fick jag inga bra bilder då vi stod lite för långt bort från scenen, men vilken stämning alltså, och rekordmånga var vi med. Det var bra (läs: fedt bäst.) Men jag har en bunt bilder att bjuda på när jag kommer hem, vilket ni kan se fram emot. Tills dess, stå ut.
Pussar./janina


;dom har molnen i famnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0