thinking back and wondering why, i'm such a fool for loving you.

Mår bättre, har pratat med Räkan för att hon gör mig glad. Funkar varje gång. He. Blev så jäkla ledsen imorse efter att jag laddat upp förra inlägget så jag gjorde som jag skrev. Isolerade mig och grät, grät grät grät mig igenom alla skivor jag har, och de är ganska många. Så nu är det bättre. Mucho bettero faktiskt.

Med tanke på vädret så kommer inte värst mycket göras idager, förutom en kvällspromenad senare all by myself och med Amanda i telefonen. Jag lär bli tusen och tusen gånger gladare då.

Och förlåt för att jag sprider en massa dåliga vibbar på bloggen, förlåt. Jag ska försöka bli gladare.




/janina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0