this girl tries her best everyday, but it's all gone to waste 'cause there's no one around. this girl she can draw she can paint, likes to dance she can skate, now she don't make a sound.

Jag håpas att ni icke hatar mig nu, bara för att jag icke bloggar. Fellåt fellas. Får dåligt samvete eftersom att jag åker iväg och nästan inte är hemma över huvudtaget snarast åkså. Från den 17 till den 31 är jag ute och reser in da kååntry. Och snart åker jag troligtvis till Ölandet också, troligtvis, förhoppningsvis. Det betyder, icke någon uppdatering alls typs. Fasicken. Hata mig inte.

Är för lat för att ta nya bilder också. Fellåt. Bjuder på gamla bilder på mig. Och kusin på sista bilden.



/janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0