ungdomen brinner ge mig eld.

Vardagarna är gråa och tråkiga och jag mår bra. Det händer det inte så mycket, jag älskar hultsfred under festivalen och måste börja packa. Goshigoshi. Inte kult. Jag hatar att packa för jag tar alltid tvåtusentrehundrasjuttiotvå år på mig att bli klar. Jag har BD's logga på handen och Bob hund's logga på handleden, Johans initialer på högerhanden och Håkans namn på min tygkasse. Rätt bra och sådär. Vad jag ville få fram med det här inlägget? Jag vet inte. Troligtvis att jag lever och gillar BD, Johan, Håkan och Bob hund. Ha. / noliferNNN janina.


Kommentarer
Postat av: Gossanfoto

Fin bild! :) Har du tagit den? :)

2011-07-16 @ 00:37:09
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0