varje steg som jag tar leder rakt upp till toppen

» två utav dagens köp

Gick upp vid kvart över 8 idag och snörade på mig mina löparskor. Sprang sedan en runda genom vårat lilla vackra samhälle, i solskenet, med Amanda vid min sida och finfinfin musik i öronen. Runt 12-tiden tog vi oss till Växjö tillsammans med Amandas mamma och låtsassyster. Shoppade loss på det nya köpcentret, käk på donken och glass. Fick med mig en kofta, magtröja, naglack, berlock till mitt armband, öronhängen, solglasögon och en klocka. Känns redigt bra. Det som är mindre bra är att jag gjorde av med mer pengar än jag egentligen har. Så mamma fick börja på en liten ny skuldlapp. Hehe. Att jag kom hem med ett par solglasögon som endast skilde sig i färgen ifrån de två jag har nu fick henne ju inte att vilja hjälpa till att betala så mycket jag köpt. Men sånt är livet. Vi alla lever ju bara en gång? Och jag behöver dom ju nu. tyyp. Festival här med som Janina redan nämt, startar imorgon och slutar på lördag. Fett nice. Och det betyder att jag ska sova hos min mormor och morfar någon natt och det är fett mys. Men tills vidare får ni ha de hur jäkla bra som helst. Måste tilllägga att min kväll har varit grym med. Drog upp till Daffe med Hanna och Amanda och hoppades att Ado inte hade åkt hem. Och det hade han inte. Så då blev de lite kramkalas tills han skulle hem. Sen så drog vi fyra ut med Evelyn, Tove och Martin. Helt chill asså och massa skratt. Underbara sommarkvällar asså /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0