why should I care what they say? just want them out of my way

Det är helt igenmulet över detta lilla samhälle ska ni veta. Men jag är glad, vet inte varför men jag är det. Jag lyssnar just nu på älskade Håkan Hellströms 'Man måste dö några gånger innan man kan leva'. Efter det kommer det nog spelas lite Lasse i mina högtalare. Är hemma och duschar och fixar mig lite nu. Sen ska jag nog göra något med Hanna igen. Är ganska så sugen på hallon med, så får väl åka hem till världens bästa mormor någong gång snart och plocka av hallonlandet och käka hennes underbara mat. Tills vidare får ni ha det hur gott som helst. Vet inte hur de blir med uppdateringen idag heller. Hoppas på kvällsdopp ikväll. Förövrigt har jag inga bilder. Min hårddisk har kraschat typ. Det var ju roligt. Förbannat. /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0