Antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom

Hallå gott folk! Spenderade som sagt gårdagen till havs. Mys på de! och sen fortsatte mysandet hos Hanna med henne, Sandra, film, chips, dipp och grönsaker och massa massa läsk. Idag har vi haft studiedag och de har varit behövligt. Började dagen med en ganska så lång joggning/gå-runda med Olivia. Sen chillade jag lite hos henne efter. Hade också tandläkartid idag och pratade om min tandställning. Fuck my life. typ.. Nu sitter jag och provar mitt nya redigeringsprogram jag hittat, därav bilderna. Känner att jag måste börja fota coolare. Och eftersom att de inte gick så bra, fick jag redigare coolare. Slut pratat om all denna strunt. pussar till er /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0