Sist var himlen vit som snö

Tog mig friheten att ändra lite här på bloggen. Eller rätt så mycket. Janinus(andra halvan) har inte sett det än. Men jag vill att vi ska få en nystart på bloggen. Och själv tycker jag det är både tråkigt att blogga på, och läsa, bloggar som alltid ser likadana ut. Så tänkte förhoppningsvis både på er och oss när jag gjorde om här. Passade på när jag ändå gjorde om min egna blogg och är ganska nöjd med båda. Vet också att Janina har gjort om sin egna blogg också. Igår, tre gånger tror jag om det ska vara exakt! Så trolla lite(som Janina hade sagt) och tryck på F5 om ni inte ser någon förändring. Så nu lovar jag, (kan inte lova för Janina tyvärr :(..) att ni ska få mera uppdatering. Pussar kramar och hela det köret. ha de super tills vidare /alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0