är de lungt om jag kallar dig baby? För alla dessa namn gör mig crazy

"Jag kommer helt enkelt aldrig vara så bra på det här med namn"

Kollar Pretty Little Liars. Käkar djungelvrål. Vrider, vänder och lyfter på kudden var och varannan minut. Chattar med Anniebannie på msn. Är sjuk. Och det är ingen höjdare. Hade planerat in massa bra saker denna vecka, eftersom att det är sista sommarlovsveckan. Får väl se hur mycket utav sakerna som kan bli av. För just nu kan jag knappt lämna sängen. Och jag har ingen röst till att snacka. Klunkar vatten också ska ni veta. Dunkar massa svensk"rap" på spotify och youtube. vill egentligen spy på alla ljud. Fråga mig inte varför jag gör det då. Väldigt segt inlägg. men ni behöver uppdatering mina vänner. Undrar var Janina är. Vill ha mat. Saknar min blomma. Saknar Sandra och Hanna också. Vill ha mina vänner här nu. Gråter bara i regnet. Vill vara uppsnärjd i det blå. Vill se Håkan igen. Varför vill du riva ner mitt stängsel? Litar inte på någon och det är hans fel
Kan. inte. tänka. klart. därav o-ordningen här över /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0