boy I think about you every night and day

Taggar massa massa massa inför Håkan imorgon. Jag är så jäklans glad att jag kommer vara i Kalmar imorgon! Efter cirka en miljon blixtar och dunder gick jag och la mig någon gång klockan två i natt. Mycket mysigt, läskigt och otroligt på samma sätt. Blixten slog tyvärr ner lite här och var i området men som tur var hände ingenting någon jag kände. Hängde med mamma och pappa till Vimmerby idag lite spontant, dom skulle kolla på en takbox och jag åkte hem med ett par svarta tights. Kunde inte storshoppa då vi kör på Kalmar imorgon, Jönköping på måndag och på tisdag räknar jag med Vimmerby igen. Gutt snack /alice


» randoooom kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0