det doftar och känns exakt som när det var vi

Godmorgon, glömde säga igår att jag lämnade in min htc Wildfire på lagning igår så fick låna pappas Nokia x6 tills vidare. Och jag trodde man inte kunde hata nokia mer än jag gjorde, så fick jag en själv, och den är kass. Man måste trycka på 18903 saker innan man kommer in på ett sms typ. Men jag vill inte ha den skrotmobilen som han fick ta tills hans nya kommer hem. Så jag får spela nöjd och glad kära vänner. Spenderar min morgon med Lars Winnerbäck med för er info. Får väl hoppas att dagen bjuder på något bra. Ska gå ner och ta mig lite frukost nu. Känner att inlägget är väldigt intressant för eran del. /alice


» lite fler bilder ifrån igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0