minns jag vaknaden en natt, och hela grannhotellet brann, ja det brann.







Räkan är utelåst och bankar för fullt på dörren för att få komma in, dessvärre är det inte så smart att släppa in henne igen. Hon kommer nämligen döda mig. HAHA. Hursom, senaste nämnd stannade här över natten, jag fick prata ut och gråta ut, behövligt osv. Vid tre inatt åt vi jordgubbar och såg the last song på hennes dator. Så vi grät och somnade kort efter det. Ja. Har haft några behövliga dagar med min soulmate och nu ska jag väl gå och släppa in henne innan hon kommer på att hon kan smyga in genom garaget. HAHA.

Men fellas, ni får ha det, och jag återkommer senare. He. /janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0