Mobilblogg här och nu. Allt som har med da...

Mobilblogg här och nu. Allt som har med datorer, internet och elektricitet att göra fungerar inte så bra i samband med åskoväder har jag märkt. Idag är åskovädret hur som helst inte lika kraftigt som igår. Det som ägde rum igår kväll/natt liknade inget jag någonsin sett. Funderar på att gå och lägga mig till ljudet av regnet som träffar rutan. Har plockat ihop en design också, som ni troligtvis ser, dessvärre är headern i lite dålig kvalitét då jag gjort någonting med den, vet inte vad jag råkade göra när jag skulle spara den. Men den duger, eller vad tycker ni? (världen är ett monster, och jag går inte isär när jag går med dig.) /janina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0