och rätten att ge upp är den sista rätt man har; bilder från danmark/1


;hemkommen. de här dagarna har jag åkt himla mycket bil, hunnit med en himla massa saker (inte ett dugg jämfört med vad som komma skall) och pratat himla lite med min vimmelhimmel Amanda, konstigt nog är hon ganska okontaktbar, tydligen. eftersom att jag försökt på tag på henne via sms, hennes blogg samt facebook, hums. kanske ska ringa henne.



;skåne och danmark bjöd på massa vindkraftverk och elledningar.


;och regn.


;jag lyssnade på håkis hela vägen till danmark, och hela vägen hem. det är ett under att batteriet inte tog slut förens för en timme sedan.




;tidsfördriv, i form av säkerhetsnålar (fråga mig inte), målarböcker och misslyckade egobilder.



;till slut kom vi till öresundsbron, det var himla fint och det bjöd på segelbåtar och mer vindkraftverk.




;och ja, vi kom fram till danmark efter några timmar. det var verkligen inte så bra som jag hade förväntat mig och hela resan har väl mest varit en lång väntan efter imorgon.





;stugan var fin och hade konst på väggarna, det fascinerade mig. en television hade den till och med. på den tittade jag på cartoon network på danska.



;jag spenderade lite tid utanför stugan i regnet med håkan i öronen, även här. förresten så var stugan trekantig, I really superguess att det var för min skull, då jag faktiskt avgudar trianglar. /janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0