äntligen påväg, luften bor i mina steg

Jag lever ärligt talat för kvällspromenixer och kvällssol. Tyvärr är det ingen sol ute just nu. Men en promenad får man till iallafall. Hanna och jag ska ut och röra på benen alldeles strax. Vaknade med Amanda bredvid mig idag och med sol utanför fönstret. Hon drog ut till sin kille Bom och jag käkade nyplockade jordgubbar och mjölk på min trappa. Nu är jag precis hemkommen ifrån mormor och morfar, vi har grillat lite och myst. Nu lyssnar jag på det fina bandet Tallest man on earth. Imorgon blir det tältning med min kära klass om allt går som det ska. Tack för mig tills vidare. Kanske uppdaterar ikväll. Annars hörs vi imorgon /alice


jag saknar er, finaste brudar! Tacka gud för att vi alla träffas den 1a igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0