did it hurt?

Hej fellas.
Hi, kom på mig själv med att verkligen vilja ta en sväng till nypan. Folket är trevliga där, saknar det, saknar Räkan ujujuj och de har världens godaste latte på det-där-fiket-som-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på. Något på k tror jag, men jag kommer fasicken aldrig ihåg det.

Alice lämnade ett sådär jättegulligt förlåt-brev för att hennes uppdatering varit seeemst också, och så skrev hon att hon ska göttgöra mig. Gulligt ju. He. Ingen fara Alice, jag överlever nog.

Ikväll spenderar jag tiden i våran obekväma soffa med en film och popcorn samt ett eller sju glas saft och imorgon ska jag troligtvis följa med min mor till hennes jobb. Inte jättelockande att gå upp klockan fem, så jag vet inte riktigt. Vi får se vad jag går för IMORGON. NU får ni ha det fint för det ska jag återigen ha. För jag mår bra idag tralala.



BOB HUND - TRALALA LILLA MOLNTUSS, KOM HIT SKA DU FÅ EN PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0