och jag ramla omkull och tog mig upp och sen, ramla jag omkull igen.

Hej peps.
Drog mig ur sängen klockan fem imorse för att följa med min mor till jobbet och nu är jag hemkommen. Jag börjar bli lite brun och jag har precisprecis beställt hem en t-shirt, ett tygmärke samt en tygkasse, hursomhelst så visar jag det när det kommit hem. Fejnt. He. Jag mår bra idag, otroligt nog. Kan bero på det jag beställde, jag vet inte. Jag hoppas ni har det fedt bra (haha, Alice jag förstå varför du skrev om Janina hade fått säga det, jag säger fett bra helatiden) för det har jag.

Jag vet att Alice länkade till den här videon några inlägg tillbaka, men den är så himla mysig. Åh.



(har ni förresten sett gif-en jag lagt in i menyn? den är vackerus.) / janina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0