om jag kunde gömma mig, under vingen på gråsparven när hon sjunger.

Katastrof att jag inte uppdaterade igår. Katastrof att jag inte uppdaterat idag. Katastof allt. Mitt liv är katastrof för tillfället och jag hoppas av hela mitt hjärta att Moa kan följa med till Kalmar. Annars lär jag gråta floder i flera dagar. Jag är hur som helst barnvakt till ma soeur hela kvällen, hela natten, hela morgonen, hela dygnet framöver. Så nu ska jag agera superbarnvakt och laga TACOOOOOS. WOHO.

Ni fellas får ha det tills jag återkommer. Vilket jag lär göra när hon har somnat.


Hoppsan, råka peta ihop något i gimp. Älskar gimp. Helt sjukt att jag förstår hur programmet fungerar ens. /janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0