alla som inte dansar är våldtäcktsmän

Helt crazy festival asså. Jag har dansat ihjäl mig till Ison och Fille, Duck Sauce och Slagsmålklubben. Hoppat hundra tusen hopp på rad till grabbarna i Maskinens röster, sjungit med för full hals till fina Oskar Linnros. Har också nynnat med till Bob hund, sovit till Tallest man on earth och sist men inte minst har jag, Amanda, Hanna, Bom och Alen stått näst längst fram på Hoffmaistro och dansat, skrikit och njuuutit. Men som alltid på festivaler glider man runt och inser att det finns andra bra band med, så A-trak och The sound of arrows, ni är grymma och jag har dansat och sjungit, utan att ens veta att ni fanns innan. Det är positivt. Tillbringat mina dagar med fint umgänge också. Massa ++++ till människorna på festivalen. Så sköna så det finns inte. Att jag fick sällskap av bästavännerna idag med satt ju absolut inte fel. Så tack för en kick ass helg asså! Tack så jävla mycket så det finns inte. Tusen <3 på er som förgyllde mina två festivaldagar! Åter igen tack. /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0