so how come when I reach out my finger, it feels like more than distance between us?

Dagen har varit superbra gott folk. Plinkat och plonkat på gitarrerna, fotograferat, skrattat, kollat film, sovit, promenerat, pratat, träffas Oscar, skrattat, handlat, käkat godis har dagit bestått av. Nu käkar jag köttbullemacka. Det är fett gott(läs bäst) som den andra halvan av bloggen(läs Janina) hade sagt i det här fallet. Ska nog ta mig an några avsnitt av Pretty little liar efter att jag lagt upp lite bilder ifrån dagen på facebook. Så jag slänger in några här med. När jag kom hem ifrån Mosan låg pappa och farbror på soffan, väldigt länge sen jag träffade farbrodern så de var helt okej måste jag säga. tack och bock alla fina people /alice


sötisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0