visst du kan rycka på axlarna spela ball, och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall.









Ibland är lördagar jättefina och man går runt och är glad över ingenting och över att man dagen innan pratat med världens bästa Amanda i 3151 sekunder snestreck 52 minuter och 31 sekunder, och fick säga de där tre orden på riktigt. Och över att hon verkligen förstår och hon bara gör en så jävla glad. Ibland gör man fruktsallad på lördagar istället för lördagsgodis och så ser man på sin favoritfilm. Ibland grillar man korv och ibland är man inspirerad av vihjärtadet. Ibland älskar man livet och är sådär cplycklig som det så fint sägs i filmen i rymden finns inga känslor. Oturligt nog är det så lätt att fall över. Men vad jag vill komma fram till är att jag har en fin dag, finfin lördag och jag mår förvånansvärt fedt best.
/JANINA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0